زمان تعویض زنجیر تایم اسپورتیج

الان که در حال خواندن بحث زمان تعویض زنجیر تایم اسپورتیج هستید، احتمالا خودروی شما دچار مشکلی شده و به دنبال جایی هستید که برای تعمیر خودرویتان در آنجا اقدام نمایید. خودروی اسپورتیج یکی از خودرو های هاچ بک و جوان پسند است که برای مراقبت نیاز به یک تعمیرگاه تخصصی اسپورتیج کاربلد دارد. اسپورتیج یکی از خودرو های تولید شده کیا است که در ایران هم در بازه زمانی ای که تحریم ها برداشته شده بودند، عرضه شده است. اسپورتیج به سبب شکل و شمایلی که دارد، یک خودروی جوان پسند محسوب شده و محبوبیت نسبتا بالایی هم دارد. اما حفاظت از کارکرد این خودرو هم اهمیت زیادی را دارد، به همین خاطر است که باید یک تعمیرگاه تخصصی اسپورتیج خوب همچون تهران کره را شناسایی کنید.

“همین حالا با ما تماس بگیرید”

آدرس: تهران – خیابان دماوند- سه راه تهران پارس – بعد از نمایندگی مرکزی سایپا – لاین کندرو – انتهای بن بست کاوه

تلفن: 0912800606109128896509

کیا اسپورتیج، شاسی‌بلند محبوب کره‌ای، با ظاهری مدرن، کابینی جادار و قدرتی مثال‌زدنی، در سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای در میان رانندگان ایرانی پیدا کرده است. اما مانند هر خودرویی، این خودرو نیز به مراقبت و نگهداری دوره‌ای و گاه تعمیرات تخصصی در یک تعمیرگاه تخصصی اسپورتیج نیازمند است.

کیا اسپورتیج در نسل‌های مختلف خود، با پیشرانه‌های متنوع و امکانات رفاهی متعدد عرضه شده است. در جدیدترین مدل‌ها، شاهد موتورهای 2 و 2.4 لیتری با قدرت‌های 181 و 237 اسب بخار هستیم. گیربکس‌های 6 سرعته اتوماتیک و دو کلاچه، وظیفه انتقال قدرت را به هر چهار چرخ (در مدل‌های دو دیفرانسیل) بر عهده دارند. از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به سانروف، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی‌های چرمی، سیستم‌های ترمز ABS و ESP، کروز کنترل، کیسه‌های هوا و نمایشگر لمسی اشاره کرد. طراحی ظاهری اسپورتیج، ترکیبی از ظرافت و قدرت را به نمایش می‌گذارد و در کابین آن نیز شاهد فضایی جادار و راحت برای سرنشینان هستیم.

5/5 - (1 نظر)
زمان تعویض زنجیر تایم اسپورتیج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *