تعمیرگاه تخصصی اسپورتیج + تعمیر فوری اسپورتیج در تهران

خودروی اسپورتیج یکی از خودرو های هاچ بک و جوان پسند است که برای مراقبت نیاز به یک تعمیرگاه تخصصی اسپورتیج کاربلد دارد. اسپورتیج یکی از خودرو های تولید شده کیا است که در ایران هم در بازه زمانی ای که تحریم ها برداشته شده بودند، عرضه شده است. اسپورتیج به سبب شکل و شمایلی که دارد، یک خودروی جوان پسند محسوب شده و محبوبیت نسبتا بالایی هم دارد. اما حفاظت از کارکرد این خودرو هم اهمیت زیادی را دارد، به همین خاطر است که باید یک تعمیرگاه تخصصی اسپورتیج خوب همچون تهران کره را شناسایی کنید.

“همین حالا با ما تماس بگیرید”

آدرس: تهران – تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

تلفن: 09120996450-09128896509

تعمیرگاه مرکزی اسپورتیج

کیا اسپورتیج، شاسی‌بلند محبوب کره‌ای، با ظاهری مدرن، کابینی جادار و قدرتی مثال‌زدنی، در سال‌های اخیر جایگاه ویژه‌ای در میان رانندگان ایرانی پیدا کرده است. اما مانند هر خودرویی، این خودرو نیز به مراقبت و نگهداری دوره‌ای و گاه تعمیرات تخصصی در یک تعمیرگاه تخصصی اسپورتیج نیازمند است. 

کیا اسپورتیج در نسل‌های مختلف خود، با پیشرانه‌های متنوع و امکانات رفاهی متعدد عرضه شده است. در جدیدترین مدل‌ها، شاهد موتورهای 2 و 2.4 لیتری با قدرت‌های 181 و 237 اسب بخار هستیم. گیربکس‌های 6 سرعته اتوماتیک و دو کلاچه، وظیفه انتقال قدرت را به هر چهار چرخ (در مدل‌های دو دیفرانسیل) بر عهده دارند. از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می‌توان به سانروف، تهویه مطبوع اتوماتیک، صندلی‌های چرمی، سیستم‌های ترمز ABS و ESP، کروز کنترل، کیسه‌های هوا و نمایشگر لمسی اشاره کرد. طراحی ظاهری اسپورتیج، ترکیبی از ظرافت و قدرت را به نمایش می‌گذارد و در کابین آن نیز شاهد فضایی جادار و راحت برای سرنشینان هستیم.

در انتخاب تعمیرگاه تخصصی کیا اسپورتیج به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

انتخاب تعمیرگاه مناسب برای کیا اسپورتیج، امری بسیار حائز اهمیت است. چرا که سپردن خودرو به تعمیرگاهی غیرمجاز یا غیرمتخصص، می‌تواند خسارات مالی و جانی جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد. در اینجا به چند نکته مهم در انتخاب تعمیرگاه تخصصی کیا اسپورتیج اشاره می‌کنیم.

سابقه و مجوز: سابقه و مجوز تعمیرگاه، اولین فاکتوری است که باید به آن توجه کنید. تعمیرگاه‌های مجاز، تحت نظارت نهادهای ذیربط بوده و از دانش و تخصص کافی در زمینه تعمیر کیا اسپورتیج برخوردار هستند.

تجهیزات و امکانات: تعمیرگاه تخصصی کیا اسپورتیج باید از تجهیزات مدرن و به‌روز برای عیب‌یابی و تعمیر این خودرو استفاده کند.

تخصص و تجربه: تعمیرکاران باید دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه تعمیر کیا اسپورتیج باشند و با دانش فنی روز دنیا آشنا باشند.

قطعات یدکی: استفاده از قطعات یدکی اورجینال و باکیفیت، ضامن تعمیری اصولی و بادوام خواهد بود.

قیمت و گارانتی: ارائه قیمت‌های منصفانه و ارائه گارانتی معتبر برای خدمات، از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب تعمیرگاه است.

آدرس : تعمیرگاه تخصصی اسپورتیج : تهران ـ تهرانپارس ـ بلوار بابائیان ـ خیابان پنجم شیدایی ـ کوچه 7 شمالی ـ پلاک 10

تلفن : 02177785115 02177785114

خدمات : تعمیر کامل موتور / دیاگ و تعمیرات برق / سرویس دوره ای / تعمیر جلوبندی و عقب بندی/ تعمیر گیربکس اسپورتیج

هر مشتری یک گل است 🌷

شرح خدمات قیمت
تعمیر کامل موتور 30 الی 100 میلیون
تعمیرات برق نامشخص
تعمیر جلوبندی 15 الی 50
دیاگ و عیب یابی 200/000
لیست قیمت سال 1402

 

 

تعمیرگاه تخصصی کیا اسپورتیج

 

بهترین تعمیرگاه اسپورتیج در شرق تهران

 

الان که شما به این سایت مراجعه کردین معلومه خودروتون به مشکل خورده و به دنبال یک تعمیرگاه تخصصی کیا اسپورتیج در تهران هستین ما بیش از 15 سال سابقه در تعمیرات کیا اسپورتیج در شرق تهران تهرانپارس هستیم اگر به دنبال بهترین مرکز خوب و حرفه ای کیا اسپورتیج هستین این مرکز بهترین انتخاب میباشد ساعت تماس برای نوبت گرفتن و سوالات خود از ساعت 8 صبح تا 6 بعدظهر میباشد.

اگر که به دنبال تعمیرگاه اسپورتیج در شرق، عرب، یا شمال و جتوب تهران هستید و یا ساکن یکی از محله های زیر هستید، بهترین جا برای خودروی اسپورتیج شما جایی نیست به جز تعمیرگاه تخصصی کیا و هیوندای تهران کره.

تهرانپارس / ازگل / اقدسیه / الهیه / اوین / باغ فردوس / تجریش / جماران / چیذر / دار آباد / دربند / درکه / دزاشیب / زعفرانیه / سوهانک / فرمانیه / فرشته / قیطریه / کاشانک / کامرانیه / محمودیه

نیاوران / ولنجک / ستارخان / شهرک غرب / صادقیه / طرشت / فرحزاد / گیشا / مرزداران / اختیاریه / پاسداران / دروس / جردن / هروی/ پاسداران/ ولیعصر / ظفر / میر و… .

سوالی که بیشتر از ما پرسیده میشه اینکه ما چطوری میتونیم به نمایندگی شما مراجعه کنیم شما در ساعت کاری با شماره های تعمیرگاه در بالا متن قرار دارد تماس بگیرید و ایراد خودرو را اعلام کنید ما به شما میگیم همون روز یا چه روزی تشریف بیارید

مقاله جدید ⬅️ تهران کره

هزینه تعمیر اسپورتیج توسط تعمیرکار تعمیرگاه اسپورتیج

برای اینکه بتوانیم یه برآورد تقریبی از اجرت مکانیک تعمیرگاه تخصصی اسپورتیج به شما ارائه بدهیم، به یک سری اطلاعات بیشتر نیاز داریم مانند، این که مدل و سال ساخت اسپورتیج شما چیه؟، چه نوع تعمیری برای اسپورتیج شما لازم هست؟، در چه شهر یا منطقه‌ای به دنبال تعمیرگاه هستید؟ با داشتن این اطلاعات، میتوانیم یک سری از هزینه خدمات تعمیرگاه تخصصی اسپورتیج در شهر شما یعنی تهران را به شما معرفی کنیم و از اجرت دقیق تعمیر مطلع بشید.

تعمیرات خودرو اسپورتیج چقدر زمان می‌برد؟

 

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام استفاده از خدمات تعمیرگاه تخصصی اسپورتیج ممکن است که ذهن شما را به خود مشغول کند، مدت زمان مورد نیاز برای استفاده از این خدمات است. به‌ طور کلی فاکتورهای گوناگونی در مدت زمان مورد نیاز برای استفاده از خدمات تعمیر تاثیرگذار هستند. برای مثال ایراد موجود در ماشین شما و همچنین تخصص خدمات ‌دهنده‌ای در حال استفاده از خدمات او هستید، دو مورد از مهم‌ترین عواملی هستند که می‌توانند در این زمینه تاثیرگذار باشد معمولا برای تعمیر ماشین کیا 1 تا 10 روز کاری زمان نیاز است

سایت اصلی شرکت کیا اینجا کلیک کنید

 

 

5/5 - (9 نظر)
تعمیرگاه-تخصصی-کیا-اسپورتیج

۱ thoughts on “تعمیرگاه تخصصی اسپورتیج + تعمیر فوری اسپورتیج در تهران

  1. صالح حرارتی میگوید:

    من یه ۶۰ تایی گذشته از زمانی که شمع اسپورتیجمو عوض کردم، شما کار تعویض شمعم انجام میدید تو تعمیرگاه اسپورتجیتون؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *