تعمیرگاه تخصصی پیکانتو

الان که در حال خواندن بحث تعمیرگاه تخصصی پیکانتو هستید، احتمالا خودروی شما دچار مشکلی شده و به دنبال جایی هستید که برای تعمیر خودرویتان در آنجا اقدام نمایید. خودرو های خارجی و به خصوص خودرو های کره ای مثل کیا پیکانتو، به دلیل این که خارجی و وارداتی هستند، نیاز به توجه ویژه و مراقبت های خاص دارند، به همین خاطر مجموعه تهران کره که یک تعمیرگاه تخصصی کیا پیکانتو است، به وجود آمده است تا در مشکلات خودرویی تان در کنارتان باشد تا در زمانی که مشکلی برای خودرویتان به وجود آمد، با تیم متخصصی که از تعمیرکاران خودرویی دارد، خودروی شما را تعمیر و به بهترین شکل ممکن تقدیم شما نماید.

“همین حالا با ما تماس بگیرید”

آدرس: تهران – تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

تلفن: 09120996450-09128896509

تعمیرگاه تخصصی پیکانتو

پیکانتو، خودروی شهری محبوب شرکت کیا، به دلیل طراحی جمع و جور، هندلینگ چابک و مصرف سوخت کم، در بین رانندگان ایرانی به خصوص در کلانشهرها طرفداران زیادی دارد. با این حال، مانند هر وسیله نقلیه دیگری، پیکانتو نیز نیاز به مراقبت و نگهداری دوره‌ای و تعمیرات تخصصی همچون تعمیر گیربکس پیکانتو در یک تعمیرگاه تخصصی پیکانتو صورت بروز مشکل دارد.

پیکانتو در دو مدل اتوماتیک و دستی به بازار عرضه می‌شود. این خودرو از یک موتور 1.2 لیتری 4 سیلندر بهره می‌برد که 84 اسب بخار قدرت و 115 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. پیکانتو به دلیل وزن کم و موتور کم‌مصرف، از مصرف سوخت پایینی برخوردار بوده و برای رانندگی در مسیرهای شهری ایده‌آل است.

از دیگر ویژگی‌های پیکانتو می‌توان به کابین جادار و راحت، فرمان هیدرولیک، سیستم تهویه مطبوع، سیستم صوتی، آینه‌های جانبی برقی و … اشاره کرد. این خودرو با توجه به قیمت مناسب، امکانات رفاهی و هندلینگ چابک، به عنوان یک گزینه اقتصادی و ایده‌آل برای رانندگی در سطح شهر به شمار می‌رود.

ویژگی های تعمیرگاه مرکزی پیکانتو

انتخاب تعمیرگاه مناسب برای خودروی پیکانتو از اهمیت بالایی برخوردار است. در اینجا به برخی از ویژگی‌های یک تعمیرگاه تخصصی و مرکزی پیکانتو اشاره می‌کنیم.

تجهیزات مدرن و به‌روز: استفاده از ابزارآلات و دستگاه‌های عیب‌یابی و تعمیرات تخصصی برای ارائه خدمات دقیق و باکیفیت

تکنسین‌های مجرب و کارآزموده: تخصص و مهارت تعمیرکاران در زمینه تعمیرات پیکانتو

استفاده از قطعات یدکی اورجینال: به کارگیری قطعات یدکی با کیفیت و ضمانت‌دار برای تعمیرات

ارائه ضمانت خدمات: ارائه ضمانت برای تعمیرات انجام شده جهت اطمینان خاطر مشتری

قیمت‌گذاری منصفانه: دریافت هزینه‌های منطقی و متناسب با نرخ‌های مصوب

اجرت مکانیک تعمیرکاه تخصصی پیکانتو

متاسفانه، به دلیل عدم دسترسی به اطلاعات کافی و متغیر بودن لحظه ای قیمت ها، نمیتوانیم به طور دقیق اجرت مکانیک تعمیرگاه تخصصی پیکانتو رو به شما بگوییم. عوامل مختلفی بر این قیمت تاثیرگذار هستن، از جمله مواردی که در پایین آن ها را مشاهده می کنید.

محل تعمیرگاه: اجرت مکانیک در شهرهای بزرگ معمولا بیشتر از شهرهای کوچکتره.
نوع تعمیر: تعمیرات تخصصی و پیچیده تر معمولا هزینه بیشتری نسبت به تعمیرات ساده تر دارن.
مدل و سال ساخت خودرو: قطعات یدکی برخی مدل ها و سال های ساخت کیا پیکانتو گران تر هستن و این موضوع میتونه بر اجرت تعمیر هم تاثیر بذاره.
تجربه و مهارت مکانیک: مکانیک های باتجربه و ماهر معمولا دستمزد بیشتری نسبت به مکانیک های کم تجربه تر دریافت می کنن.

بهترین تعمیرگاه پیکانتو در شرق تهران

استفاده از خدمات تعمیرگاه‌ تخصصی کیا پیکانتو نظیر تعمیرگاه تخصصی تهران کره مزایای متعددی دارد. تعمیرکاران مجرب در این مرکز به طور کامل با مشخصات فنی و نقاط ضعف و قوت این خودرو آشنا بوده و از دانش و تجربه کافی برای ارائه خدمات دقیق و باکیفیت برخوردار هستند. اگر که به دنبال تعمیرگاه پیکانتو در شرق، عرب، یا شمال و جتوب تهران هستید و یا ساکن یکی از محله های زیر هستید، بهترین جا برای خودروی پیکانتو شما جایی نیست به جز تعمیرگاه تخصصی کیا و هیوندای تهران کره.

تهرانپارس / ازگل / اقدسیه / الهیه / اوین / باغ فردوس / تجریش / جماران / چیذر / دار آباد / دربند / درکه / دزاشیب / زعفرانیه / سوهانک / فرمانیه / فرشته / قیطریه / کاشانک / کامرانیه / محمودیه

نیاوران / ولنجک / ستارخان / شهرک غرب / صادقیه / طرشت / فرحزاد / گیشا / مرزداران / اختیاریه / پاسداران / دروس / جردن / هروی/ پاسداران/ ولیعصر / ظفر / میر و… .

4/5 - (4 نظر)
تعمیرگاه تخصصی پیکانتو

۱ thoughts on “تعمیرگاه تخصصی پیکانتو

  1. مرضیه لالانی میگوید:

    سلام خسته نباشید من تهران هستم و سرویس دوره ای پیکانتو رو ماه قبل انجام دادم و تعویض روغن کردن اما الان بعضی وقتا صدای تقه از ماشین میاد و انگار لرزش داره باید دوباره ببرم سرویس دوره ای؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *