تعمیرگاه تخصصی سانتافه

یافتن یک تعمیرگاه تخصصی سانتافه یکی از مهم ترین کار ها برای شمایی است که صاحب خودروی سانتافه هستید. سانتافه یکی از خودرو های شاسی یا SUV ساخت شرکت هیوندای است که در ایران طرفداران زیادی را دارد. این طرفداری افراد هم موجب شده است که تعداد زیادی از افراد باشند که صاحب خودروی سانتافه باشند. اگر که شما هم صاحب خودروی سانتافه هستید، بهتر است که یک تعمیرگاه تخصصی سانتافه را برای روز مبادا و انجام سرویس های دوره ای زیر سر داشته باشید.

“همین حالا با ما تماس بگیرید”

آدرس: تهران – تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

تلفن: 09120996450-09128896509

تعمیرگاه سانتافه

در ابتدای بحث تعمیرگاه تخصصی سانتافه بیایید تا کمی با خود سانتافه آشنا شویم. سانتافه در نسل‌های مختلف، با موتورهای 2.4 و 3.3 لیتری تنفس طبیعی و توربوشارژ عرضه شده است. این خودرو از گیربکس‌های اتوماتیک 6 و 8 سرعته تیپ ترونیک بهره می‌برد. سیستم‌های AWD و FWD به ترتیب در مدل‌های مختلف سانتافه ارائه می‌شوند. ویژگی‌های سانتافه را با هم در پایین میبینیم.

رانندگی نرم و هندلینگ مناسب.

کابین جادار و راحت.

امکانات رفاهی و ایمنی بالا.

طراحی زیبا و مدرن.

و… .

تعمیرگاه تخصصی سانتافه

همانطور که به آن اشاره شد هیوندای سانتافه، به عنوان یکی از محبوب‌ترین شاسی‌بلندهای بازار ایران، همواره مورد توجه بسیاری از رانندگان بوده است. اما مانند هر خودروی دیگری، سانتافه نیز به مراقبت و نگهداری دوره‌ای نیاز دارد. جایی که می توانید برای انجام فعالیت های خودرویی خود به یک تعمیرگاه تخصصی سانتافه معتبر همچون تهران کره که با ارائه خدمات تخصصی و باکیفیت، خیال شما را از بابت سلامت و طول عمر خودروی محبوب‌تان آسوده می‌کند، مراجعه کنید. خدمات تخصصی تعمیرگاه سانتافه عبارت اند از موارد زیر.

تعمیرات موتور و تعمیر گیربکس سانتافه.

جلوبندی و تعلیق.

برق و دیاگ.

سرویس‌های دوره‌ای.

و… .

تعمیر مدل های مخلف سانتافه

در بحث تعمیرگاه تخصصی سانتافه بد نبست با مدل های مختلف سانتافه در ایران هم آشنایی داشته باشید. لازم به ذکر است که تمامی این مدل ها در تعمیرگاه تخصصی تهران کره به صورت حرفه ای مورد تعمیر قرار می گیرند.

هیوندای سانتافه نسل دوم

در میان نسل‌های مختلف هیوندای سانتافه، نسل دوم جایگاه ویژه‌ای در قلب رانندگان و بازار ایران دارد. این نسل که در نمایشگاه دیترویت رونمایی شد، به عنوان اولین سانتافه در خاک آمریکا، گام بلندی در محبوبیت جهانی این شاسی‌بلند کره‌ای برداشت. اما چه عواملی باعث محبوبیت این نسل از سانتافه شده‌اند؟.

طراحی داخلی مدرن و جادار: فضای بیشتر و راحتی بیشتر برای سرنشینان، مخصوصاً در ردیف دوم و سوم.

امکانات رفاهی متنوع: ارائه امکاناتی مانند کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، دوربین دنده عقب، سیستم ناوبری، سیستم صوتی پیشرفته، سیستم ضد سرقت خودرو، ایربگ پرده‌ای بغل، سنسور نور و باران در تیپ‌های فول.

ایمنی: سانتافه نسل دوم به طور استاندارد از سیستم‌های پایداری الکترونیکی، نمایش فشار باد تایرها و ترمز ضدقفل بهره می‌برد که سطح ایمنی خودرو را به طور قابل توجهی افزایش می‌دهد.

تنوع در انتخاب: ارائه گیربکس دستی و اتوماتیک و همچنین موتور ۲.۴ لیتری و ۳.۵ لیتری.

هیوندای سانتافه DM یا نسل سه

هیوندای سانتافه DM، عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین نسل در میان تاریخ این شاسی‌بلند کره‌ای را به خود اختصاص داده است. این محبوبیت بی‌دلیل نیست؛ چرا که سانتافه DM با ارائه امکانات و ویژگی‌های منحصر به فرد، خود را از رقبای هم‌کلاس خود متمایز کرد.

مشخصات فنی قدرتمند:

سانتافه DM در دو نسخه با موتورهای ۲.۴ لیتری ۱۹۰ اسب بخاری و ۲ لیتری توربو ۲۶۴ اسبی عرضه شد. برخلاف برخی ادعاها مبنی بر حساسیت موتور ۲.۴ لیتری به روغن و یاتاقان زدن در فشار بالا، آمار و ارقام و همچنین طول عمر بالای این خودرو در ایران، این فرضیه را تا حد زیادی رد می‌کند.

فضای داخلی جادار و مدرن:

یکی از نقاط قوت بارز سانتافه DM، فضای داخلی جادار و راحت آن، به خصوص در ردیف سوم صندلی‌ها است. این نسل در مقایسه با نسل‌های قبلی، از نظر طراحی داخلی و چیدمان صندلی‌ها پیشرفت چشمگیری داشته است.

امکانات رفاهی در حد و اندازه یک خودروی VIP:

گرم‌کن و سردکن صندلی‌های جلو، رادار نقطه کور، دوربین دنده عقب و… تنها بخشی از امکانات رفاهی هستند که در سال ۲۰۱۴ به سانتافه DM اضافه شدند و سطح رفاه و آسایش سرنشینان را به طور قابل توجهی ارتقا دادند.

تنوع در انتخاب:

سانتافه DM در دو طول معمولی و کوتاه عرضه می‌شد که به ترتیب با نام‌های سانتافه اسپرت و سانتافه XL شناخته می‌شدند. این تنوع، حق انتخاب را به مشتریان می‌داد تا متناسب با نیاز خود، نسخه مناسب را انتخاب کنند.

تیپ‌های مختلف برای سلیقه‌های متفاوت:

هیوندای سانتافه DM در ایران در چهار تیپ مختلف با امکانات متنوع عرضه می‌شد تا نیازها و سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد. البته در برخی موارد مشاهده شده که در برخی از تیپ‌ها، برخی از آپشن‌ها به صورت سفارشی یا حذف شده‌اند.

اجرت مکانیک تعمیرگاه تخصصی سانتافه

متاسفانه به دلیل نوسانات قیمتی ای که وجود دارد نمی توان قیمت دقیقی را برای اجرت مکانیک تعمیرگاه تخصصی سانتافه عنوان کرد. اما می توان در مورد پرداخت هزینه و اجرت تعمیرکار به یک جای حرفه ای صحبت کرد. برخی از مهم ترین مزایای مراجعه به تعمیرگاه تخصصی سانتافه را در زیر می بینیم.

تخصص و تجربه: تعمیرکاران در تعمیرگاه‌های تخصصی سانتافه به طور خاص در مورد این خودرو آموزش دیده‌اند و تجربه زیادی در تعمیر انواع مشکلات آن دارند.

استفاده از قطعات یدکی اصلی: تعمیرگاه‌های تخصصی از قطعات یدکی اصلی هیوندای استفاده می‌کنند که کیفیت و عملکرد بهتری را تضمین می‌کنند.

گارنتی: تعمیرگاه‌های تخصصی معمولاً برای تعمیرات خود گارانتی ارائه می‌کنند که به شما آرامش خاطر می‌دهد.

تعمیرگاه مرکزی سانتافه

یک تعمیرگاه تخصصی هیوندای سانتافه معتبر همچون تعمیرگاه تهران کره با ارائه خدمات تخصصی و باکیفیت، آماده ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان هستند. متخصصین تعمیرگاه تهران کره با بهره‌گیری از تعمیرکاران مجرب، تجهیزات مدرن و قطعات یدکی اصل، تلاش می‌شود تا خودروی شما به بهترین نحو تعمیر و نگهداری میشود. شما می‌توانید با مراجعه به تعمیرگاه تخصصی سانتافه تهران کره، از خدمات باکیفیت و قیمت مناسب بهره‌مند شوید. برخی از ویژگی های تهران کره را با هم ببینیم.

تخصص و تجربه: تعمیرکاران تهران کره با گذراندن دوره‌های تخصصی، به طور کامل با ساختار و عملکرد سانتافه آشنا هستند و می‌توانند بهترین خدمات را به شما ارائه کنند.

تجهیزات مدرن: تعمیرگاه تخصصی تهران کره مجهز به مدرن‌ترین تجهیزات عیب‌یابی و تعمیر است تا مشکلات خودروی شما به طور دقیق و سریع شناسایی و رفع شوند.

قطعات یدکی اصل: متخصصین این مجموعه فقط از قطعات یدکی اصل و باکیفیت در تعمیرات خودروی شما استفاده می‌کنند تا خیالتان از بابت کیفیت و کارایی آنها آسوده باشد.

قیمت مناسب: تعمیرگاه تخصصی هیوندای سانتافه با ارائه خدمات باکیفیت و قیمت مناسب، به دنبال جلب رضایت مشتریان خود هستند.

گارانتی خدمات: تهران کره خدمات خود را با گارانتی ارائه می‌کنند تا شما از بابت کیفیت تعمیرات خودروی خود آسوده خاطر باشید.

بهترین تعمیرگاه سانتافه در شرق تهران

اگر که به دنبال تعمیرگاه سانتافه در شرق، عرب، یا شمال و جتوب تهران هستید و یا ساکن یکی از محله های زیر هستید، بهترین جا برای خودروی سانتافه ی شما جایی نیست به جز تعمیرگاه تخصصی هیوندا و کیای تهران کره.

تهرانپارس / ازگل / اقدسیه / الهیه / اوین / باغ فردوس / تجریش / جماران / چیذر / دار آباد / دربند / درکه / دزاشیب / زعفرانیه / سوهانک / فرمانیه / فرشته / قیطریه / کاشانک / کامرانیه / محمودیه

نیاوران / ولنجک / ستارخان / شهرک غرب / صادقیه / طرشت / فرحزاد / گیشا / مرزداران / اختیاریه / پاسداران / دروس / جردن / هروی/ پاسداران/ ولیعصر / ظفر / میر و… .

4.5/5 - (6 نظر)
تعمیرگاه تخصصی سانتافه

۱ thoughts on “تعمیرگاه تخصصی سانتافه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *