تعمیرگاه تخصصی سول

الان که در حال خواندن بحث تعمیرگاه تخصصی سول هستید، احتمالا خودروی شما دچار مشکلی شده و به دنبال جایی هستید که برای تعمیر خودرویتان در آنجا اقدام نمایید. خودرو های خارجی و به خصوص خودرو های کره ای مثل کیا سول، به دلیل این که خارجی و وارداتی هستند، نیاز به توجه ویژه و مراقبت های خاص دارند، به همین خاطر مجموعه تهران کره که یک تعمیرگاه تخصصی سول است، به وجود آمده است تا در مشکلات خودرویی تان در کنارتان باشد تا در زمانی که مشکلی برای خودرویتان به وجود آمد، با تیم متخصصی که از تعمیرکاران خودرویی دارد، خودروی شما را تعمیر و به بهترین شکل ممکن تقدیم شما نماید.

“همین حالا با ما تماس بگیرید”

آدرس: تهران – تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

تلفن: 09120996450-09128896509

تعمیرگاه تخصصی سول

سول، محصول کمپانی کیا، با طراحی منحصر به فرد و امکانات رفاهی قابل توجه، جایگاه ویژه ای در میان خودروهای شاسی بلند شهری پیدا کرده است. این خودرو به دلیل دارا بودن سیستم تعلیق و فنربندی خاص، پیشرانه توربو و آپشن های متعدد، نیازمند تعمیرگاهی مجرب و متخصص در زمینه ی خود است. تعمیرگاه تخصصی سول با بهره گیری از کادری مجرب و متخصص، تجهیزات مدرن و دانش فنی روز دنیا، آماده ارائه ی خدمات تخصصی همچون تعمیر گیربکس سول به دارندگان این خودرو خاص می باشد.

تعمیرگاه مرکزی سول

تعمیرگاه تخصصی سول تهران کره با ارائه ی خدمات تخصصی و با کیفیت به همراه قیمتی مناسب، گامی مطمئن در جهت آسودگی خاطر شما دارندگان خودرو سول می باشد. با انتخاب تعمیرگاه تخصصی کیا تهران کره، خیال راحت از سلامت خودروی خود را تجربه کنید. خدمات قابل ارائه در یک تعمیرگاه تخصصی سول حرفه ای و کاربلد را در پایین با هم می بینیم.

تعمیرات موتور و گیربکس: تعمیرگاه تخصصی سول با داشتن متخصصان مجرب در زمینه ی موتور و گیربکس، کلیه ی مشکلات مربوط به این بخش از خودرو را به طور دقیق عیب یابی و رفع می نماید.

سرویس های دوره ای: انجام منظم سرویس های دوره ای مطابق با برنامه ی ارائه شده توسط کمپانی کیا، از جمله تعویض روغن، فیلترها و سایر قطعات مصرفی، نقشی اساسی در حفظ سلامت خودرو و جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی دارد. تعمیرگاه تخصصی سول با ارائه ی سرویس های دوره ای دقیق و به موقع، به شما در نگهداری اصولی از خودروتان کمک می کند.

تعمیر و عیب یابی سیستم برق و الکترونیک: سول به عنوان یک خودروی مدرن، از سیستم های برقی و الکترونیکی پیچیده ای برخوردار است. تعمیرگاه تخصصی سول با استفاده از تجهیزات دیاگ تخصصی و دانش فنی روز دنیا، قادر به عیب یابی و رفع کلیه ی مشکلات مربوط به این بخش از خودرو می باشد.

تعمیر و صافکاری بدنه: تصادفات و برخوردها، امری اجتناب ناپذیر در رانندگی هستند. تعمیرگاه تخصصی سول با داشتن تیم مجرب در زمینه ی صافکاری و نقاشی، به شما در بازگرداندن خودروتان به شرایط اولیه کمک می کند.

ارائه ی خدمات جانبی: تعمیرگاه تخصصی سول علاوه بر خدمات اصلی، خدمات جانبی دیگری نظیر مشاوره ی فنی، تامین قطعات یدکی اورجینال و … را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

هزینه تعمیر سول توسط تعمیرکار تعمیرگاه سول

به طور کلی نمی توان در مورد هزینه تعمیر سول توسط تعمیرکار تعمیرگاه سول عدد دقیقی را گفت. اما یک تعمیرگاه تخصصی سول حرفه ای دارای ویژگی هایی در مورد قیمت از جمله موارد زیرین است. از جمله این موارد قیمت های مناسب است، تعمیرگاه تخصصی سول با ارائه ی قیمت های مناسب و منصفانه، به دنبال جلب رضایت مشتریان خود می باشد.

همچنین مشتری مداری هم از دیگر ویژگی های بارز تعمیرکاران شاغل در تعمیرگاه تخصصی سول است، تعمیرگاه تخصصی سول همواره در تلاش است تا با ارائه ی خدمات با کیفیت و جلب رضایت مشتریان، به بهترین تعمیرگاه تخصصی سول در سطح کشور تبدیل شود

بهترین تعمیرگاه سول در شرق تهران

اگر که به دنبال تعمیرگاه سورل در شرق، عرب، یا شمال و جتوب تهران هستید و یا ساکن یکی از محله های زیر هستید، بهترین جا برای خودروی سول شما جایی نیست به جز تعمیرگاه تخصصی کیا و هیوندای تهران کره.

تهرانپارس / ازگل / اقدسیه / الهیه / اوین / باغ فردوس / تجریش / جماران / چیذر / دار آباد / دربند / درکه / دزاشیب / زعفرانیه / سوهانک / فرمانیه / فرشته / قیطریه / کاشانک / کامرانیه / محمودیه

نیاوران / ولنجک / ستارخان / شهرک غرب / صادقیه / طرشت / فرحزاد / گیشا / مرزداران / اختیاریه / پاسداران / دروس / جردن / هروی/ پاسداران/ ولیعصر / ظفر / میر و… .

4.7/5 - (6 نظر)
تعمیرگاه تخصصی سول

۱ thoughts on “تعمیرگاه تخصصی سول

  1. حسن ناهیدی میگوید:

    سلام ، ببخشید میخواستم بدونم بعد از چند هزار کیلومتر باید روغن موتور عوض کرذ؟ ماشینم کیا سول هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *