تعمیرگاه تخصصی موهاوی

الان که در حال خواندن بحث تعمیرگاه تخصصی موهاوی هستید، احتمالا خودروی شما دچار مشکلی شده و به دنبال جایی هستید که برای تعمیر خودرویتان در آنجا اقدام نمایید. خودرو های خارجی و به خصوص خودرو های کره ای مثل کیا موهاوی، به دلیل این که خارجی و وارداتی هستند، نیاز به توجه ویژه و مراقبت های خاص دارند، به همین خاطر مجموعه تهران کره که یک تعمیرگاه تخصصی موهاوی است، به وجود آمده است تا در مشکلات خودرویی تان در کنارتان باشد تا در زمانی که مشکلی برای خودرویتان به وجود آمد، با تیم متخصصی که از تعمیرکاران خودرویی دارد، خودروی شما را تعمیر و به بهترین شکل ممکن تقدیم شما نماید.

“همین حالا با ما تماس بگیرید”

آدرس: تهران – تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

تلفن: 09120996450-09128896509

تعمیرگاه تخصصی موهاوی

کیا موهاوی، شاسی بلند قدرتمند و محبوب کره‌ای، به دلیل قابلیت‌های آفرود و فضای داخلی جادار، در میان رانندگان آفرود و خانواده‌ها طرفداران بسیاری دارد. با این حال، مانند هر وسیله نقلیه‌ای، موهاوی نیز ممکن است به مرور زمان نیاز به تعمیر و نگهداری داشته باشد. پیدا کردن یک تعمیرگاه تخصصی موهاوی قابل اعتماد برای این خودرو می‌تواند چالش‌برانگیز باشد.

بد نیست این را هم در بحث تعمیرگاه تخصصی موهاوی بدانید که کیا موهاوی در دو مدل دیزلی و بنزینی عرضه می‌شود. مدل دیزلی از یک موتور 3.0 لیتری توربوشارژ با قدرت 250 اسب بخار و گشتاور 560 نیوتن متر بهره می‌برد. مدل بنزینی نیز از یک موتور 3.8 لیتری V6 با قدرت 271 اسب بخار و گشتاور 380 نیوتن متر استفاده می‌کند. هر دو مدل به گیربکس 8 سرعته اتوماتیک مجهز هستند.

بهترین تعمیرگاه تخصصی موهاوی

کیا موهاوی یک شاسی بلند قدرتمند است که می‌تواند سال‌ها برای شما کار کند. با این حال، مانند هر وسیله نقلیه‌ای، موهاوی نیز نیاز به تعمیر و نگهداری دوره‌ای دارد. تعمیرگاه تخصصی کیا موهاوی تهران کره با ارائه خدمات باکیفیت و قیمت‌های مناسب، می‌تواند به شما کمک کند تا از کیا موهاوی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنید تعمیرگاه تخصصی تهران کره کلیه خدمات مربوط به تعمیر و نگهداری این خودرو همچون تعمیر گیربکس موهاوی را ارائه می‌دهد. برخی از این خدمات عبارتند از موارد پایینی.

سرویس دوره‌ای و تعویض روغن و فیلترها.

عیب‌یابی و تعمیر موتور و گیربکس.

تعمیر سیستم‌های تعلیق و فرمان.

تعمیر سیستم‌های ترمز.

تعمیر سیستم‌های برقی و الکترونیکی.

اجرت تعمیرکار در تعمیرگاه موهاوی

در مورد اجرت تعمیرکار در تعمیرگاه موهاوی یا همان هزینه تعمیر موهاوی در تعمیرگاه تخصصی نمی توان نظر قطعی و دقیقی داد، اما به طور کلی، عواملی که بر اجرت تعمیرکار در تعمیرگاه‌های موهاوی تاثیر می‌گذارند عبارتند از مواردی که در زیر آن ها را با هم مشاهده می کنیم.

سطح تخصص و تجربه تعمیرکار: تعمیرکاران با تجربه و متخصص‌تر معمولاً دستمزد بیشتری نسبت به تعمیرکاران کم‌تجربه‌تر دریافت می‌کنند.

نوع تعمیرات: تعمیرات پیچیده‌تر و زمان‌بر به طور طبیعی هزینه بیشتری نسبت به تعمیرات ساده‌تر دارند.

محل تعمیرگاه: اجرت تعمیرکار در شهرهای بزرگ و کلانشهرها معمولاً بیشتر از شهرهای کوچک است.

قطعات یدکی: در صورتی که برای تعمیر خودرو به قطعات یدکی نیاز باشد، هزینه این قطعات نیز به اجرت تعمیرکار اضافه می‌شود.

با این وجود، برای به دست آوردن اطلاعات دقیق‌تر در مورد اجرت تعمیرکاران در تعمیرگاه‌های موهاوی در ایران، می‌توانید با شماره های درح شده در سایت تماس بگیرید.

تعمیرگاه مرکزی کیا موهاوی در شرق تهران

در نهیات به شما توصیه می شود که اگر که به دنبال تعمیرگاه کیا موهاوی در شرق، عرب، یا شمال و جتوب تهران هستید و یا ساکن یکی از محله های زیر هستید، بهترین جا برای خودروی کیا موهاوی شما جایی نیست به جز تعمیرگاه تخصصی کیا موهاوی تهران کره.

تهرانپارس / ازگل / اقدسیه / الهیه / اوین / باغ فردوس / تجریش / جماران / چیذر / دار آباد / دربند / درکه / دزاشیب / زعفرانیه / سوهانک / فرمانیه / فرشته / قیطریه / کاشانک / کامرانیه / محمودیه

نیاوران / ولنجک / ستارخان / شهرک غرب / صادقیه / طرشت / فرحزاد / گیشا / مرزداران / اختیاریه / پاسداران / دروس / جردن / هروی/ پاسداران/ ولیعصر / ظفر / میر و… .

5/5 - (1 نظر)
تعمیرگاه تخصصی موهاوی

۱ thoughts on “تعمیرگاه تخصصی موهاوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *