تعمیرگاه تخصصی سراتو + تعمیر فوری سراتو در تهران

خودروی سراتو یکی از خودرو های هاچ بک و جوان پسند است که برای مراقبت نیاز به یک تعمیرگاه تخصصی سراتو کاربلد دارد. سراتو یکی از خودرو های تولید شده کیا است که در ایران هم در بازه زمانی ای که تحریم ها برداشته شده بودند، عرضه شده است. سراتو به سبب شکل و شمایلی که دارد، یک خودروی جوان پسند محسوب شده و محبوبیت نسبتا بالایی هم دارد. اما حفاظت از کارکرد این خودرو هم اهمیت زیادی را دارد، به همین خاطر است که باید یک تعمیرگاه تخصصی سراتو خوب همچون تهران کره را شناسایی کنید.

“همین حالا با ما تماس بگیرید”

آدرس: تهران – تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

تلفن: 09120996450-09128896509

تعمیرگاه مرکزی سراتو در تهران

کیا سراتو، یکی از محبوب‌ترین خودروهای میان‌سایز در بازار ایران، به دلیل طراحی زیبا، امکانات رفاهی مناسب و هندلینگ قابل قبول، طرفداران زیادی پیدا کرده است. با این حال، مانند هر وسیله نقلیه‌ای، سراتو نیز ممکن است در گذر زمان به تعمیر و نگهداری نیاز داشته باشد. در این میان، انتخاب یک تعمیرگاه تخصصی سرانو مجرب برای اطمینان از انجام اصولی و باکیفیت تعمیرات همچون تعمیر گیربکس سراتو، از اهمیت بالایی برخوردار است.

تعمیرگاه-سراتو
تعمیرگاه-سراتو

تعمیرگاه تخصصی سراتو

انتخاب یک تعمیرگاه تخصصی کیای مجرب برای تعمیر و نگهداری کیا سراتو، از اهمیت بالایی برخوردار است. تعمیرگاه‌ تخصصی کیا سراتو تهران کره با بهره‌مندی از تعمیرکاران مجرب، ابزار و تجهیزات مدرن و قطعات یدکی اورجینال، می‌توانند به شما در حفظ سلامت فنی خودرو، افزایش طول عمر آن و اطمینان از سفری بی‌دغدغه کمک کنند. یکسری از مهم ترین دلایلی که باید تهران کره را انتخاب کنید در زیر آمده اند.

آشنایی کامل با مشخصات فنی و نقاط ضعف و قوت سراتو: تعمیرکاران مجرب در یک تعمیرگاه تخصصی همچون تعمیرگاه تخصصی تهران کره، به طور کامل با تمامی اجزا و قطعات این خودرو و نحوه عملکرد آنها آشنایی دارند. این امر به آنها کمک می‌کند تا عیب‌یابی را به درستی انجام داده و تعمیرات را با دقت و ظرافت بیشتری انجام ‌دهند.

استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن: تعمیرگاه‌ تخصصی سراتو تهران کره از جدیدترین ابزار و تجهیزات عیب‌یابی و تعمیر استفاده می‌کند. این امر به آن کمک می‌کند تا مشکلات خودرو را به طور دقیق تشخیص داده و با سرعت و کیفیت بیشتری آنها را رفع نماید.

دسترسی به قطعات یدکی اورجینال: استفاده از قطعات یدکی اورجینال و باکیفیت، در تعمیر و نگهداری خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. تعمیرگاه‌ تخصصی تهران کره که یک مرکز تعمیر سراتو هم هست، به طور معمول به منابع تامین قطعات یدکی اورجینال این خودرو دسترسی دارند و از قطعاتی با ضمانت و کیفیت بالا در تعمیرات استفاده می‌کنند.

ارائه خدمات با ضمانت: تعمیرگاه‌ های معتبر همچون تعمیرگاه ما، خدمات خود را با ضمانت ارائه می‌کنند. این امر به شما اطمینان می‌دهد که هیچ مشکلی برای خودروی شما پیش نخواهد آمد.

 

آدرس : تعمیرگاه تخصصی سراتو : تهران ـ تهرانپارس ـ بلوار بابائیان ـ خیابان پنجم شیدایی ـ کوچه 7 شمالی ـ پلاک 10

تلفن : 02177785115 02177785114

خدمات : تعمیر کامل موتور / دیاگ و تعمیرات برق / سرویس دوره ای / تعمیر جلوبندی و عقب بندی/ تعمیر گیربکس سراتو

هر مشتری یک گل است 🌷

شرح خدمات قیمت
تعمیر کامل موتور 30 الی 100 میلیون
تعمیرات برق نامشخص
تعمیر جلوبندی 15 الی 50
دیاگ و عیب یابی 200/000
لیست قیمت سال 1402

 

 

تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو

 

بهترین تعمیرگاه سراتو 2000 و 1600 در شرق تهران

 

الان که شما به این سایت مراجعه کردین معلومه خودروتون به مشکل خورده و به دنبال یک تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو در تهران هستین ما بیش از 15 سال سابقه در تعمیرات کیا سراتو 2000 و 1600 در شرق تهران تهرانپارس هستیم اگر به دنبال بهترین مرکز خوب و حرفه ای کیا اسپورتیج هستین این مرکز بهترین انتخاب میباشد ساعت تماس برای نوبت گرفتن و سوالات خود از ساعت 8 صبح تا 6 بعدظهر میباشد

اگر که به دنبال تعمیرگاه سراتو در شرق، عرب، یا شمال و جتوب تهران هستید و یا ساکن یکی از محله های زیر هستید، بهترین جا برای خودروی سراتو شما جایی نیست به جز تعمیرگاه تخصصی کیا و هیوندای تهران کره.

تهرانپارس / ازگل / اقدسیه / الهیه / اوین / باغ فردوس / تجریش / جماران / چیذر / دار آباد / دربند / درکه / دزاشیب / زعفرانیه / سوهانک / فرمانیه / فرشته / قیطریه / کاشانک / کامرانیه / محمودیه

نیاوران / ولنجک / ستارخان / شهرک غرب / صادقیه / طرشت / فرحزاد / گیشا / مرزداران / اختیاریه / پاسداران / دروس / جردن / هروی/ پاسداران/ ولیعصر / ظفر / میر و… .

سوالی که بیشتر از ما پرسیده میشه اینکه ما چطوری میتونیم به نمایندگی شما مراجعه کنیم شما در ساعت کاری با شماره های تعمیرگاه در بالا متن قرار دارد تماس بگیرید و ایراد خودرو را اعلام کنید ما به شما میگیم همون روز یا چه روزی تشریف بیارید

سوالی که بیشتر از ما پرسیده میشه اینکه ما چطوری میتونیم به نمایندگی شما مراجعه کنیم شما در ساعت کاری با شماره های تعمیرگاه در بالا متن قرار دارد تماس بگیرید و ایراد خودرو را اعلام کنید ما به شما میگیم همون روز یا چه روزی تشریف بیارید.

اجرت تعمیر سراتو توسط تعمیرکار تعمیرگاه سراتو

هزینه تعمیر خودروی کیا سراتو به چند عامل بستگی دارد. اجرت تعمیرات ممکن است تحت تاثیر موارد زیر قرار گیرد که آن ها را با هم می بینیم.

نوع خدمات و تعمیرات: اگر نیاز به تعمیرات کوچکی دارید مثل تعویض روغن گیربکس یا تعویض واشر سرسیلندر، هزینه کمتری دارد. اما اگر مشکلات بزرگ‌تری دارید مثل تعمیر گیربکس، هزینه بیشتری خواهد برد.
نوع گیربکس: گیربکس‌های اتوماتیک و دستی ممکن است در هزینه تعمیر تفاوت داشته باشند.
محل تعمیر: هزینه‌ها ممکن است بسته به محل تعمیرگاه متفاوت باشد.
قطعات مورد استفاده: استفاده از قطعات اصلی و معتبر می‌تواند هزینه را تحت تاثیر قرار دهد.
بهتر است با تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو تماس بگیرید تا برای شما تخمین دقیق‌تری از هزینه تعمیرات ارائه دهند. این تعمیرگاه‌ها معمولاً دارای تخصص در تعمیر مدل های مختلف کیا سراتو هستند.

تعمیرات خودرو سراتو چقدر زمان می‌برد؟

 

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که هنگام استفاده از خدمات تعمیرگاه تخصصی سراتو 2023 ممکن است که ذهن شما را به خود مشغول کند، مدت زمان مورد نیاز برای استفاده از این خدمات است. به‌ طور کلی فاکتورهای گوناگونی در مدت زمان مورد نیاز برای استفاده از خدمات تعمیر تاثیرگذار هستند. برای مثال ایراد موجود در ماشین شما و همچنین تخصص خدمات ‌دهنده‌ای در حال استفاده از خدمات او هستید، دو مورد از مهم‌ترین عواملی هستند که می‌توانند در این زمینه تاثیرگذار باشد معمولا برای تعمیر ماشین کیا 2023 1 تا 10 روز کاری زمان نیاز است

 

 

 

5/5 - (13 نظر)
تعمیرگاه تخصصی کیا سراتو

۱ thoughts on “تعمیرگاه تخصصی سراتو + تعمیر فوری سراتو در تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *