تعمیر جلوبندی کیا

الان که در حال خواندن بحث تعمیر جلوبندی کیا هستید، احتمالا خودروی شما دچار مشکلی شده و به دنبال جایی هستید که برای تعمیر خودرویتان در آنجا اقدام نمایید. خودرو های خارجی و به خصوص خودرو های کره ای مثل خودرو های هیوندای و کیا، به دلیل این که خارجی و وارداتی هستند، نیاز به توجه ویژه و مراقبت های خاص دارند، به همین خاطر مجموعه تهران کره که یک تعمیرگاه تخصصی هیوندا و کیا است، به وجود آمده است تا در مشکلات خودرویی تان در کنارتان باشد تا در زمانی که مشکلی برای خودرویتان به وجود آمد، با تیم متخصصی که از تعمیرکاران خودرویی دارد، خودروی شما را تعمیر و به بهترین شکل ممکن تقدیم شما نماید.

آدرس: تهران – تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

تلفن: 09120996450-09128896509

پیش از آن که درباره ی تعمیر جلوبندی کیا صحبت شود بهتر است با شرکت کیا بیشتر آشنا شوید. همان طور که اشاره شد کیا یکی از شرکت های خودرو سازی در کشور کره می باشد که زیر مجموعه گروه هیوندای است و در مرور زمان و با توجه به پیشرفت های چشمگیری که در این صنعت به دست آورده، محصولات آن به بسیاری از کشور های دیگر نیز صادر می شود و از پر طرفدار ترین و محبوب ترین شرکت های خودرو سازی در دنیا می باشد. کیا قدیمی ترین شرکت خودرو سازی در کره جنوبی می باشد و امروزه کارخانه های کیا در چندین کشور دیگر به جز کره نیز، وجود دارند.

در طول سال های مختلف و با گذشت زمان، بسیاری از موسسه های مختلف با توجه به نظرسنجی و همچنین نظرات کارشناسان و متخصصان مختلف، شرکت کیا را یکی از با کیفیت ترین گروه های خودرو سازی در دنیا توصیف کرده اند. خودرو های زیادی با طرح های مختلف در شرکت کیا طراحی و تولید شده اند که در ادامه مقاله برخی از آن ها به شما معرفی شده اند.

تعمیر جلوبندی کیا سورنتو

اولین مورد تعمیر جلوبندی کیا سورنتو می باشد. سورنتو از خودرو های شاسی بلند شرکت کیا می باشد که در مدل های ۵ سرنشین و ۷ سرنشین طراحی و تولید شده است. این خودرو از لحاظ ظاهری بسیاری از افراد را مورد توجه خود قرار داده است و به عبارتی می توان گفت که ظاهر بسیار جذاب و شیکی دارد. یکی از ویژگی های کیا سورنتو، کیفیت رانندگی بالای آن می باشد. این موضوع به این دلیل است که صندلی هایی که برای سورنتو طراحی شده است، از به روز ترین و مدرن ترین صندلی های تولید شده می باشد که راننده در آن احساس راحتی زیادی دارد. از طرفی دیگر فرمان نرم و قدرت مناسب موتور، بر عملکرد عالی کیا سورنتو در کیفیت رانندگی می افزاید.

تعمیر جلوبندی کیا اسپورتیج

تعمیر جلوبندی کیا اسپورتیج نیز یکی دیگر از انواع تعمیرات خودرو های کیا می باشد. اسپورتیج نیز به مانند خودرو های سورنتو، در مدل های شاسی بلند طراحی و تولید شده اند که طرفداران خاص خود را تیز دارا می باشد. اسپورتیج تا به حال در ۴ نسل طراحی شده است که با توجه به مرور زمان دستخوش تغییرات مختلف شده و طراحی داخلی و ظاهری آن به مرور زمان پیشرفت کرده است. اگر بخواهیم بارز ترین ویژگی اسپورتیج ها را بیان کنیم، فرمان پذیری این خودرو نسبت به دیگر رقبا می باشد.

تعمیر جلوبندی کیا سراتو

یکی از دغدغه های کسانی که خودروی کیا سراتو را دارند، تعمیر جلوبندی کیا سراتو می باشد. کیا سراتو نیز به مانند اسپورتیج ها تا به حال در چهار نسل طراحی و تولید شده اند که البته از این چهار نسل، سه نسل از آن ها وارد بازار خودروی ایران شده است. نقطه قوت کیا سراتو، طراحی ظاهری مناسب آن می باشد. به طوری که کمتر کسی است که از ظاهر سراتو و طراحی آن ایراد بگیرد و می توان گفت که سلیقه اکثر افراد با سراتو سازگاری دارد. این موضوع باعث شده است که فروش آن نسبتا بالا باشد. تحقیقاتی که توسط افراد مختلف انجام شده است نشان می دهد که سراتو علاوه بر این که ظاهر مناسب و جذابی را به همراه دارد، از امنیت بسیار بالایی نیز برخوردار می باشد و استاندارد های لازم در این زمینه را به مقدار قابل توجهی کسب نموده است.

همچنین تمامی این ویژگی ها باعث شده است که کیا سراتو از بازار خرید و فروش مناسب و خوبی نیز برخوردار باشد. اما هر خودرویی علاوه بر داشتن مزایا، معایبی را نیز به همراه دارد. سراتو نیز به همین گونه است که از جمله این معایب می توان به قیمت بالای قطعات یدکی این خودرو اشاره نمود. گرانی و کمیاب بودن قطعات کیا سراتو یکی از مهم ترین مشکلات این خودرو ها می باشد و بسیاری از افراد را به دردسر انداخته است.

اما نکته منفی کادنزا مصرف سوخت بالای آن می باشد. کیا کادنزا در مقایسه با رقبای خود، از مصرف سوخت بالا تری برخورد دار می باشد. همچنین یکی دیگر از ویژگی های منفی کادنزا، قطعات یدکی آن می باشد. قطعات یدکی کیا کادنزا نسبتا کمیاب هستند و علاوه بر آن قیمت نسبتا بالایی نیز دارند و این مورد باعث شده است که کسانی که خودروی کیا کادنزا را به همراه دارند، با این چالش ها مواجه شوند‌.

تعمیر جلوبندی کیا اوپتیما

یکی از معروف ترین و محبوب ترین خودرو هایی که در شرکت کیا تولید شده است، کیا اوپتیما می باشد. تعمیر جلوبندی کیا اوپتیما نیز با توجه به سیستمی که دارد، باید توسط افراد متخصص انجام شود. کمتر کسی است که از ظاهر کیا اوپتیما بتواند ایرادی بگیرد. مهم ترین و بارز ترین ویژگی اوپتیما طراحی بسیار چشم نواز و زیبای ظاهر این خودرو می باشد که افراد زیادی را علاقه مند به خود کرده است.

تعمیر جلوبندی کیا موهاوی

کسانی که خودروی کیا موهاوی را خریداری کرده اند، قطعا به دنبال تعمیر جلوبندی کیا موهاوی نیز می باشند. کیا موهاوی از نسل شاسی بلند در شرکت کیا می باشد. کیا موهاوی دارای ظرفیت هفت سرنشین می باشد و بزرگ ترین محصول شاسی بلندی است که تا به حال در شرکت خودرو سازی کیا تولید شده است. مهم ترین ویژگی موهاوی، بزرگ بودن و به عبارتی جا دار بودن آن می باشد. همچنین کیا موهاوی علاوه بر داشتن فضای داخلی بزرگ و جا دار، از صندوق عقب بزرگ و جا داری نیز برخوردار می باشد که از نقاط قوت کیا موهاوی به شمار می رود. اما مهم ترین مشکل کیا موهاوی، یقینا ظاهر این خودرو می باشد.

ظاهر این خودرو کاملا ساده و بدون هیچ گونه طراحی خاص و زیبا می باشد و می توان به عبارتی گفت که ظاهر کیا موهاوی به هیچ وجه جوان پسند نیست. همچنین علاوه بر این که موهاوی ظاهر زیبا و جذابی ندارد، مصرف سوخت بالایی را نیز نسبت به دیگر محصولات شرکت خودرو سازی کیا دارد. این موضوع شاید با وزن بالایی که موهاوی دارد، ارتباط داشته باشد.

تعمیر جلوبندی کیا ریو

ریو نیز از محصولات شرکت خودرو سازی کیا می باشد که در بازار خودرویی ایران، سال های زیادی است که وجود دارد و از این رو می توان نتیجه گرفت که افراد زیادی هستند که به دنبال تعمیر جلوبندی کیا ریو می باشند. با توجه به طراحی قدیمی خودرو کیا ریو، ظاهر آن در مقایسه با سایر محصولات شرکت کیا ساده تر می باشد. از مهم ترین مزایای ریو می توان به مصرف سوخت آن اشاره نمود. مصرف سوخت ریو کاملا به صرفه است.

می توان گفت که مصرف سوخت این ماشین ها به مقدار قابل توجهی نسبت به دیگر انواع خودرو های محصولات کیا پایین تر است. شتاب مناسب، صندوق عقب جا دار و بزرگ، استهلاک پایین و … نیز از دیگر ویژگی های کیا ریو می باشد. اما به مانند دیگر محصولات کیا، ریو نیز معایبی را به همراه دارد. به طور مثال می توان به عملکرد نه چندان مطلوب ترمز های ریو اشاره نمود. همچنین معروف ترین عیب کیا ریو، خشک بودن سواری این ماشین می باشد.

تعمیر جلوبندی کیا در تهران

به طور کلی تمامی مطالبی که در این مبحث عنوان شد به منظور آشنایی بیشتر و هر چه بهتر شما با شرکت خودرو سازی کیا و تعمیر جلوبندی آن ارائه شده است. اگر به دنبال تعمیر جلوبندی کیا در تعمیرگاه تخصصی کیا می باشید، به شما توصیه می شود که به سایت تعمیرگاه تخصصی ایران که از قابل اعتماد ترین و حرفه ای ترین مراکز خودرویی می باشد، سری بزنید و مشکلات خود را با مشاوران این مجموعه که همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند، در میان بگذارید تا بتوانید به شکلی بهتر و راحت تر این مشکلات را رفع کنید.

5/5 - (1 نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *