تعمیر گیربکس جنسیس

الان که در حال خواندن بحث تعمیر گیربکس جنسیس هستید، احتمالا خودروی شما دچار مشکلی شده و به دنبال جایی هستید که برای تعمیر خودرویتان در آنجا اقدام نمایید. خودرو های خارجی و به خصوص خودرو های کره ای مثل هیوندا جنسیس، به دلیل این که خارجی و وارداتی هستند، نیاز به توجه ویژه و مراقبت های خاص دارند، به همین خاطر مجموعه تهران کره که یک تعمیرگاه تخصصی جنسیس است، به وجود آمده است تا در مشکلات خودرویی تان در کنارتان باشد تا در زمانی که مشکلی برای خودرویتان و به خصوص گیربکس آن به وجود آمد، با تیم متخصصی که از تعمیرکاران خودرویی دارد، گیربکس خودروی شما را تعمیر و به بهترین شکل ممکن تقدیم شما نماید.

“همین حالا با ما تماس بگیرید”

آدرس: تهران – تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

تلفن: 09120996450-09128896509

تعمیر گیربکس جنسیس

تعمیر گیربکس جنسیس، به دلیل پیچیدگی ساختاری و ظرافت قطعات، نیازمند تخصص و تجربه کافی است. تعمیرگاه تخصصی گیربکس جنسیس، با بهره‌گیری از تیمی مجرب و کارآزموده و همچنین تجهیزات مدرن و پیشرفته، قادر به ارائه خدمات تخصصی در زمینه تعمیر انواع گیربکس‌های اتوماتیک جنسیس می‌باشد.

مراحل تعمیر تخصصی گیربکس جنسیس:

عیب‌یابی دقیق گیربکس با استفاده از دستگاه‌های دیاگ

باز و بست کامل گیربکس و بررسی دقیق قطعات

تعویض قطعات آسیب‌دیده با قطعات یدکی اصل و شرکتی

تست و تنظیم نهایی گیربکس

آشنایی بیشتر با جنسیس

جنسیس، محصولی از هیوندای کره، از سال 2008 در دو مدل سدان و کوپه، عاشقان خودروهای لوکس را مجذوب خود کرده است. شروع حضور در ایران به این شکل بود که تعداد محدودی از مدل 2008 توسط آسان موتور به بازار عرضه شد و واردات انبوه از سال 2009 آغاز شد. از مشخصات این خودرو هم می توان به موارد زیر اشاره کرد.

موتور 6 سیلندر خورجینی 3.8 لیتری با دو خروجی اگزوز

گیربکس 8 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک

انتقال قدرت به چرخ های عقب

کابین جادار و راحت

امکانات رفاهی متنوع

امنیت بالا: کسب 5 ستاره ایمنی از NHTSA

شتاب و سرعت عال

عایق بندی فوق العاد

اما نکته مهمی که درباره این خودرو وجود دارد این است که گیربکس های اتوماتیک به دلیل پیچیدگی، نیازمند مهارت و دانش کافی برای تعمیر هستند. به همین خاطر تعمیر گیربکس هیوندای جنسیس به دلیل هزینه بیشتر و تخصص مورد نیاز، باید در تعمیرگاه های معتبر همچون تهران کره انجام شود.

علائم خرابی گیربکس جنسیس

گیربکس جنسیس، از نوع اتوماتیک 8 سرعته شیفت ترونیک است که به واسطه تعویض دنده‌های نرم و دقیق، رانندگی لذت‌بخشی را به ارمغان می‌آورد. این گیربکس، مجهز به سیستم‌های پیشرفته‌ای نظیر کنترل تطبیقی ​​تعویض دنده (ASC) و سیستم کنترل لغزش (TCS) است که به منظور افزایش راندمان، پایداری و ایمنی خودرو در نظر گرفته شده‌اند. برخی از مهم ترین علائم خرابی گیربکس خودروی جنسیس را در زیر با هم مشاهده می کنیم.

تاخیر در تعویض دنده

ضربه یا تقه در هنگام تعویض دنده

نشت روغن گیربکس

صدای غیرعادی از گیربکس

روشن شدن چراغ چک موتور

عدم حرکت خودرو در دنده‌های مختلف

هزینه تعمیر گیربکس جنسیس در تعمیرگاه مرکزی جنسیس

هزینه تعمیر گیربکس جنسیس بسته به نوع خرابی، مدل خودرو و محل زندگی شما متفاوت است. به طور کلی، هزینه تعمیر گیربکس هیوندا جنسیس می تواند از چند میلیون تومان تا ده ها میلیون تومان متغیر باشد.

جنسیس، سدان لوکس و پرطرفدار کره‌ای، به واسطه رانندگی نرم و هندلینگ دقیق، همواره مورد توجه بسیاری از رانندگان بوده است. اما بدون شک، قلب تپنده این خودرو، گیربکس اتوماتیک آن است که وظیفه انتقال قدرت موتور به چرخ‌ها را بر عهده دارد. با این وجود، مانند هر قطعه مکانیکی دیگری، گیربکس جنسیس نیز ممکن است پس از مدتی دچار نقص فنی و نیاز به تعمیر گیربکس جنسیس پیدا کند.

بهترین تعمیرگاه تخصصی گیربکس جنسیس در شرق تهران

تعمیر گیربکس جنسیس، امری تخصصی و حساس است که باید به دست افراد مجرب و کارآزموده سپرده شود. تعمیرگاه تخصصی تهران کره، با ارائه خدمات تخصصی و باکیفیت، به شما اطمینان می‌دهد که خودروی شما در بهترین شرایط ممکن تعمیر و به شما تحویل داده خواهد شد. در پایان، لازم به ذکر است که تعمیرگاه تخصصی گیربکس هیوندای جنسیس تهران کره، با ارائه خدمات مشاوره رایگان، آماده پاسخگویی به سؤالات شما در خصوص تعمیر و نگهداری گیربکس خودروی شما می‌باشد.

اگر که به دنبال تعمیرگاه هیوندا جنسیس برای تعمیر گیربکس جنسیس در شرق، عرب، یا شمال و جتوب تهران هستید و یا ساکن یکی از محله های زیر هستید، بهترین جا برای خودروی هیونداجنسیس شما جایی نیست به جز تعمیرگاه تخصصی هیوندا و کیای تهران کره

تهرانپارس / ازگل / اقدسیه / الهیه / اوین / باغ فردوس / تجریش / جماران / چیذر / دار آباد / دربند / درکه / دزاشیب / زعفرانیه / سوهانک / فرمانیه / فرشته / قیطریه / کاشانک / کامرانیه / محمودیه

نیاوران / ولنجک / ستارخان / شهرک غرب / صادقیه / طرشت / فرحزاد / گیشا / مرزداران / اختیاریه / پاسداران / دروس / جردن / هروی/ پاسداران/ ولیعصر / ظفر / میر و…

4.8/5 - (5 نظر)
تعمیر گیربکس جنسیس

۱ thoughts on “تعمیر گیربکس جنسیس

  1. حلیمه جانی میگوید:

    سلام وقت بخیر ماشین جنسیس هست قبلا به خوبی کار میکرد اما کمی مشکل روغن ریزی داشت برای تعمیر به تعمیر گاه فرستادم و تعمیر کار علت روغن ریختن رو به خاطر باز کردن گیربکس میدونست و ازم خواست به مدت یک هفته فقط از دنده یک و دو استفاده کنم اما مشکل برطرف نشد باتعمیر گیربکس امکان درست شدن ماشین هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *