تعمیر گیربکس اکسنت

الان که در حال خواندن بحث تعمیر گیربکس اکسنت هستید، احتمالا خودروی شما دچار مشکلی شده و به دنبال جایی هستید که برای تعمیر خودرویتان در آنجا اقدام نمایید. خودرو های خارجی و به خصوص خودرو های کره ای مثل هیوندای اکسنت، به دلیل این که خارجی و وارداتی هستند، نیاز به توجه ویژه و مراقبت های خاص دارند، به همین خاطر مجموعه تهران کره که یک تعمیرگاه تخصصی اکسنت است، به وجود آمده است تا در مشکلات خودرویی تان در کنارتان باشد تا در زمانی که مشکلی برای خودرویتان و به خصوص گیربکس آن به وجود آمد، با تیم متخصصی که از تعمیرکاران خودرویی دارد، گیربکس خودروی شما را تعمیر و به بهترین شکل ممکن تقدیم شما نماید.

“همین حالا با ما تماس بگیرید”

آدرس: تهران – تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

تلفن: 09120996450-09128896509

تعمیر گیربکس اکسنت

هیوندای اکسنت یکی از خودروهای محبوب در ایران است که به دلیل مصرف سوخت کم، قیمت مناسب و هندلینگ قابل قبول مورد استقبال قرار گرفته است. با این حال، مانند هر وسیله نقلیه دیگری، اکسنت نیز ممکن است در طول زمان دچار مشکلاتی شود، از جمله مشکلات مربوط به گیربکس که انجام تعمیر گیربکس اکسنت را کاری واجب و لازم میکند.

اکثر اکسنت های موجود در ایران از دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک 4 سرعته بهره می برند. گیربکس دستی این خودرو از نوع  5 دنده  است که به دلیل سادگی و استحکام بالا، نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری دارد. گیربکس اتوماتیک اکسنت نیز از نوع  تیپ ترونیک  است که به راننده امکان تعویض دنده به صورت دستی را نیز می دهد. یافتن جایی مثل تهران کره برای تعمیر گیربکس اکسنت اهمیت زیادی دارد.

خرابی های رایج گیربکس اکسنت

هیوندای اکسنت به عنوان یک خودروی محبوب در ایران، به طور کلی از نظر گیربکس قابل اعتماد شناخته شده است. با این حال، مانند هر وسیله نقلیه دیگری، گیربکس اکسنت نیز می تواند با گذشت زمان و در اثر عدم تعمیر و نگهداری صحیح دچار مشکل شود. در اینجا برخی از رایج ترین خرابی های گیربکس اکسنت و علائم آنها که شما را مجبور به تعمیر گیربکس اکسنت می کنند در زیر آورده شده است.

تقه زدن در هنگام تعویض دنده

علت: این مشکل می تواند ناشی از فرسودگی همپوشانی ها، سایش بلبرینگ ها یا خرابی سلنوئیدها باشد.
علائم: تقه زدن یا ضربه زدن در هنگام تعویض دنده، به خصوص در دنده های پایین.

لیز خوردن دنده

علت: این مشکل می تواند ناشی از کمبود روغن گیربکس، فرسودگی دیسک های کلاچ یا خرابی شیر برقی باشد.
علائم: عدم تعویض دنده به طور کامل، از دست دادن قدرت در هنگام شتاب گیری یا احساس لغزش در هنگام تعویض دنده.

صدای زوزه از گیربکس

علت: این مشکل می تواند ناشی از فرسودگی بلبرینگ ها، کمبود روغن گیربکس یا آسیب به دنده ها باشد.
علائم: صدای زوزه یا ناله از گیربکس، به خصوص در هنگام شتاب گیری یا تحت بار.

مشکل در تعویض دنده

علت: این مشکل می تواند ناشی از خرابی کابل کلاچ، تنظیم نامناسب کلاچ یا مشکل در سیستم هیدرولیکی گیربکس باشد.
علائم: دشواری در تعویض دنده، گیر کردن دنده در یک حالت یا نیاز به فشار بیش از حد برای تعویض دنده.

نشت روغن گیربکس

علت: این مشکل می تواند ناشی از فرسودگی واشرها یا کاسه نمد، ترک خوردگی یا سوراخ شدن پوسته گیربکس یا شل شدن پیچ های تخلیه روغن باشد.
علائم: نشت روغن گیربکس از زیر خودرو، لکه های روغن روی زمین پارکینگ یا کاهش سطح روغن گیربکس.

هزینه تعمیرکار گیربکس اکسنت

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک برای خودروی اکسنت متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل که در اجرت تعمیرکار گیربکس اکسنت بسیار تاثیر گذار هستند را در پایین این بخش با هم می بینیم.

نوع و مدل خودرو: هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک بستگی به نوع خودرو دارد. خودروهای داخلی و خارجی ممکن است قیمت‌های متفاوتی داشته باشند.

نوع گیربکس: گیربکس‌های اتوماتیک مختلفی برای اکسنت وجود دارند، و هزینه تعمیر بستگی به نوع گیربکس شما دارد.

مشکلات گیربکس: اگر مشکلات گیربکس اکسنت شما جزئی باشد، تعمیر ممکن است گزینه مناسبی باشد. اما اگر گیربکس به حدی خراب یا آسیب دیده باشد که تعمیرات کارآمد نباشد، تعویض گیربکس ممکن است بهترین گزینه باشد.

توان مالی: توان مالی شما برای تعمیر یا تعویض گیربکس اکسنت نیز مهم است.

بهتر است با یک تعمیرکار ماهر یا متخصص خودرو مشورت کنید تا اوضاع خودروی شما را ارزیابی کرده و شما را راهنمایی کند. در تعمیرگاه‌های معتبر، تست، عیب‌یابی و مشاوره رایگان ارائه می‌شود. اگر نیاز به تعمیر دارید، می‌توانید با تعمیرکاران تهران کره تماس بگیرید تا هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک هیوندا اکسنت را بر اساس مشکل مشخص شده به شما اعلام کنند.

تعمیرگاه مرکزی گیربکس اکسنت

با توجه به اهمیت گیربکس در عملکرد خودرو، توجه به علائم هشداردهنده ی خرابی آن و مراجعه به موقع به تعمیرکار برای تعمیر آن، امری ضروری است. با انجام تعمیرات به موقع می توان از آسیب های جدی تر و هزینه های بیشتر جلوگیری کرد. بهترین جا هم برای تعمیر گیربکس هیوندای اکسنت جایی نیست به جز تهران کره که دارای کادر حرفه ای و متخصص است.

بهترین تعمیرگاه گیربکس اکسنت در شرق تهران

اگر که به دنبال تعمیرگاه گیربکس هیوندا اکسنت در شرق، غرب، یا شمال و جتوب تهران هستید و یا ساکن یکی از محله های زیر هستید، بهترین جا برای خودروی هیوندای اکسنت شما جایی نیست به جز تعمیرگاه تخصصی هیوندا و کیای تهران کره.

تهرانپارس / ازگل / اقدسیه / الهیه / اوین / باغ فردوس / تجریش / جماران / چیذر / دار آباد / دربند / درکه / دزاشیب / زعفرانیه / سوهانک / فرمانیه / فرشته / قیطریه / کاشانک / کامرانیه / محمودیه

نیاوران / ولنجک / ستارخان / شهرک غرب / صادقیه / طرشت / فرحزاد / گیشا / مرزداران / اختیاریه / پاسداران / دروس / جردن / هروی/ پاسداران/ ولیعصر / ظفر / میر و…

5/5 - (2 نظر)
تعمیر گیربکس اکسنت

۱ thoughts on “تعمیر گیربکس اکسنت

  1. آرزو پیری میگوید:

    سلام من هیوندای اکسنت اتومات دارم، چندوقتیه چراغ چک گیربوکس روشن میشه، بعد خودش خود به خود خاموش میشه، مشکل گیربوکس هم اینطوریه که در حین شروع حرکت یا دنده عقب تقه داره، موقع دنده عوض کردن و اینا دیگه مشکلی نداره،‌ می‌خوام بدونم این با ریست کردن درست میشه یا حتما باید گیربوکس پیاده و دمونتاژ بشه؟؟ دوستان شمارو معرفی کردن، ممنون میشم راهنمایی کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *