زمان تعویض روغن گیربکس i20

الان که در حال خواندن بحث زمان تعویض روغن گیربکس  i20هستید، احتمالا می خواهید زمان دقیق تعویض روغن گیربکس i20 خود را بدانید و یا خدای ناکرده خودروی شما دچار مشکلی در مورد گیربکس شده و به دنبال جایی هستید که برای تعمیر خودرویتان و یا تعویض روغن گیربکس در آنجا اقدام نمایید.

خودرو های خارجی و به خصوص خودرو های کره ای مثل هیوندای i20، به دلیل این که خارجی و وارداتی هستند، نیاز به توجه ویژه و مراقبت های خاص دارند، به همین خاطر مجموعه تهران کره که یک تعمیرگاه i20 است، به وجود آمده است تا در مشکلات خودرویی تان و انجام کارهایی مثل تعویض روغن گیربکس i20 در کنارتان باشد تا در زمانی که مشکلی برای خودرویتان به وجود آمد، با تیم متخصصی که از تعمیرکاران خودرویی دارد، به داد خودروی شما برسد.

“همین حالا با ما تماس بگیرید”

آدرس: تهران – تهرانپارس، بلوار بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، کوچه 7 شمالی، پلاک 10

تلفن: 09120996450-09128896509

هیوندا-ای-20
هیوندا-ای-20

زمان تعویض روغن گیربکس i20

برخلاف تصور رایج، زمان تعویض روغن گیربکس i20 صرفاً بر اساس پیمایش خودرو تعیین نمی‌شود. عوامل مختلفی از جمله شرایط رانندگی، ترافیک، دمای محیط و نحوه‌ی استفاده از خودرو، بر طول عمر روغن گیربکس تاثیر می‌گذارند.

به‌طور کلی، شرکت هیوندای برای گیربکس‌های i20، فواصل زمانی بین 40 هزار تا 80 هزار کیلومتر را برای تعویض روغن پیشنهاد می‌کند.

با این حال، در شرایط رانندگی سنگین‌تر، ترافیک بیشتر و یا استفاده از خودرو در آب و هوای گرم، بهتر است این بازه زمانی را به 20 هزار تا 40 هزار کیلومتر کاهش دهید.

تعویض روغن گیربکس i20

هیوندای i20، به عنوان یکی از محبوب‌ترین کره ای ‌های بازار ایران، همواره به دلیل عملکرد روان و هندلینگ لذت‌بخش، مورد توجه رانندگان بوده است. یکی از مهمترین قطعات این اتومبیل، گیربکس آن است که وظیفه‌ی انتقال قدرت موتور به چرخ‌ها را بر عهده دارد. برای حفظ سلامت این عضو حیاتی و تضمین رانندگی بی‌دغدغه، توجه به زمان تعویض روغن گیربکس i20 و تعویض روغن گیربکس در زمان‌های مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.

گیربکس‌های به‌کار رفته در مدل‌های مختلف i20، از نوع اتوماتیک و پیشرفته هستند. این گیربکس‌ها با بهره‌گیری از فناوری‌های روز دنیا، تعویض دنده‌های نرم و کم‌صدایی را ارائه می‌دهند و به شما در رانندگی لذت‌بخش‌تر یاری می‌رسانند، که البته این مسئله تا حدی به توجه کردن به زمان تعویض روغن گیربکس i20 بستگی دارد.

 

5/5 - (1 نظر)
زمان تعویض روغن گیربکس i20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *